BBC 1: Kijkje achter de schermen bij grote supermarktketens in de UK

(30 oktober 2013) Schrijver en BBC-journalist Gregg Wallace peilt een jaar lang hoe het er achter de schermen aan toe gaat bij de grootste supermarktketens in de UK. Vanavond de tweede uit 4 tv-afleveringen.

Vanavond zendt BBC1 de tweede aflevering uit in de serie “Supermarket Secrets”. In deze uitzending – “Autumn’s Supermarket Secrets” – laat Gregg Wallace zien hoe de grote supermarktketens in zijn land de consument in herfst-sferen probeert te krijgen.

Hij zoekt in de serie een antwoord op diverse vragen, zoals hoe krijgen ze het voor elkaar om tijdens Halloween miljoenen pompoenen aan te laten rukken, hoe worden de huismerk-taarten gemaakt en wat gebeurt er in de verborgen wereld van de online-supermarkt?

Duur: 1 uur
Wanneer: van 22 – 23 uur op 30 oktober

Over de hele serie van Supermarket Secrets:
* Our summer buying habits (1/4 – 4 juli 2013)
* Autumn’s Supermarket Secrets (2/4 – 30 oktober 2013)
* The new breed of supermarkets
* Pumpkins for Halloween
* Master Butchers
* Customer taste panels

Bron:
– “Autumn’s Supermarket Secrets,” BBC1, 30 oktober 2013.

(verkorte weblink: https://www.supermacht.nl/?p=2921)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *